Szolgáltatás

Hogyan terelj forgalmat a weboldaladra keresőoptimalizálással?

A keresőoptimalizálás rendkívül hatékony csatornának számít jelenleg. Mit érdemes tudni a róla? Miért hasznos egy weboldal számára? Hogyan terel forgalmat és növeli az elérést? Cikkünkben minden fontos kérdést megválaszolunk a témával kapcsolatban.

A keresőoptimalizálás egy rendkívül hatékony csatorna

A SEO, azaz a Search Engine Optimization, magyarul a keresőoptimalizálás segítségével növelhető az organikus forgalom és a kulcsszópozíció. Ezzel a költséghatékony megoldással gyakorlatilag a weboldal technikai és tartalmi elemeinek optimalizálása történik a keresőmotorok igényeihez igazodva. Ennek köszönhetően terel forgalmat és növeli az elérést. Továbbá a SEO könnyen integrálható egyéb marketingcsatornákba. Négy területe van a keresőoptimalizálásnak, amelyek összefüggő egységet alkotnak. A négy terület a következő: technikai, on-page, off-page és helyi SEO.

Hosszú távú folyamat a keresőoptimalizálás, nem egyszeri beavatkozás

A SEO egyik legfontosabb célja, hogy az elkészült tartalmat optimalizálja az ideális kulcsszavakhoz. Hatékony keresőoptimalizáláshoz átfogó marketingismeretekre, a fizetett csatornák működésének átlátására, jó analitikai érzékre, valamint a webes folyamatok megértésére van szükség. Azzal fontos tisztában lenni, hogy a keresőmotoroknak időre van szükségük, hogy feltérképezzék a változtatásokat. Ez azt jelenti, hogy hosszú távú folyamat a keresőoptimalizálás, nem pedig egy egyszeri beavatkozás. A SEO során első lépésként mindig az elemzést kell elvégezni, amelynek eredményeként elkészül az audit, vagyis a kivitelezési terv. Ezt követően el kell készíteni a SEO-stratégiát és gondoskodni kell a megfelelő projektmenedzsmentről. Ezután kerül sor a mérések és riportok elkészítésére, mivel a tévhitekkel ellentétben a keresőoptimalizálás jól mérhető. Egyszerűen lehet mérni az organikus forgalom növekedését és az abból érkező konverziók számát, valamint a tartalmak fogyasztásának tendenciáit. Érdemes kihozni a legtöbbet az organikus forgalomból a keresőmotorokhoz optimalizált tartalommal. Ebben nyújt segítséget a Contentlabor.