
Sokáig a blogok, a blogírás a személyes, magán célú önkifejezés eszközeként tartottak számon, mára azonban a sikeres üzletépítés nélkülözhetetlen marketing eszközévé nőtte ki magát. Ha alaposan megnézzük blogok már majd minden oldal menüpontjában feltűnnek. A blogírás bizony időigényes feladat, de megéri a fáradozást, mert egy jól összerakott, érdekes, edukatív tartalommal szép eredményeket lehet elérni. A céges blogolás egy ingyenesen alkalmazható, hosszútávon megtérülő befektetés. Íme, néhány szempont, amit érdemes szem előtt tartanunk, miközben megírjuk a blog bejegyzéseinket. A szorgalmas és igényes munka minden esetben meghozza az eredményeket. Legyünk türelmesek és kitartók, és ne keseredjünk el. Hiszen a blogolásnagyjából ugyan úgy működik, mint a fogyókúra. Ha hosszú évekig nem tettünk semmit egészségünkért, ne várjuk, hogy egy hét koplalás után ledobjuk az összes felesleges kilónkat. Mindenképpen használjunk látogatottság mérő eszközt, ezek közül sok már ingyenesen is elérhető és telepíthető az oldalunkra. Ebből láthatjuk, hogy az egyes bejegyzések közül melyek azok a témák, amelyek több látogatót vonzottak, ezzel kijelölhetjük a helyes és produktív irányt. Mindig gondoljunk rá, hogy a blogírás célja nem az azonnali bevételtermelés, hanem a közösség és a stabil fogyasztói bázis kiépítése.